Professional2018-11-12T11:41:55+00:00

Multidisciplinair samenwerken

Wat kan Ivido voor mij doen?

Met Ivido ben je in staat om op een gecontroleerde wijze de nieuwe ontwikkelingen op het gebied van communicatie met cliënten en delen van informatie, in je huidige werkwijze te op te nemen. In plaats van allemaal losse apps en ad hoc binnenkomende vragen, heb je met Ivido de mogelijkheid om beveiligd en gestructureerd in de context van de behandeling te communiceren met je cliënten en met het professionele zorgnetwerk. Met Ivido kan je multidisciplinair samenwerken mét de cliënt.

Hoe vaak leg je informatie van cliënten vast die een collega zorgprofessional ook al heeft vastgelegd? Hoe mooi zou het zijn als de vragenlijsten in een transmuraal behandelplan eenduidig elektronisch beschikbaar zijn, voor iedereen die daartoe bevoegd is? Het voordeel van eenduidigheid van werken en gebruik van dezelfde termen zijn voor cliënt en professional evident. Minder registratielast en meer overzicht voor de cliënt en het behandelteam. Als je dat wil, kan je als zorgprofessional Ivido gebruiken in je (veranderende) rol als coach, bijvoorbeeld bij cliënten met chronische klachten.

Versterk de relatie met de cliënt en het (zorg)netwerk

Wat betekent dat voor mij?

Eén taal en begeleiding van cliënten

Doordat je in een transmuraal zorgpad met de cliënt en (zorg)netwerk samen kan werken, vormt dit de basis voor het gebruik van eenduidige informatie, educatie en registratie. Daardoor komt er tijd vrij en ontstaan er mogelijkheden via Ivido om cliënten ook te begeleiden in hun dagelijkse leven.

Minder registratielast

Bij een transmuraal behandelprogramma, zie je samen met je cliënt en het behandelteam eenduidige informatie in de juiste context. Doordat deze informatie al bekend is (bijv. antwoorden op vragenlijsten), hoef je dat niet meer te registreren en dat scheelt tijd.

Waardevolle informatie in de spreekkamer

Informatie (bijv. pijnscores) en uitkomsten worden door cliënt met behulp van Ivido vastgelegd en zijn direct bruikbaar in de spreekkamer. Of bij monitoring via online begeleiding of een video gesprek met de cliënt.

Samen werken aan verbeteringen in de zorg